среда, 16.10.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:55

Оперско-симфонијски спектакл за почетак Бемуса

Аутор: Дејан Алексићпонедељак, 07.10.2019. у 11:12
Симфонијски оркестар РТС-а на Великој сцени Коларчеве задужбине (Фото Н. Неговановић)

Наступом сопрана Анђеле Георгију и тенора Чарлса Кастронова, у пратњи Симфонијског оркестра РТС-а, у Коларчевој задужбини званично су отворене 51. Београдске музичке свечаности.

Извођењем кратке музичке секвенце, имагинарну црвену врпцу симболично је пресекао виолиниста Јован Колунџија.

Прве вечери најзначајнијег српског фестивала уметничке музике, који ће трајати до 19. октобра, публика је уживала у најлепшим оперским аријама из опуса Бизеа, Вердија, Чилее, Пучинија, Гуноа и других славних композитора. Музички сладокусци почашћени су и „Свечаном увертиром”, уводом за оперу „Руслан и Људмила”, „Фантазијом на српске теме”, као и „Симфонијским прелудијумом”.

Публика је уживала и у енергичном и увек инспиративном дириговању Бојана Суђића, који је и уметнички директор овогодишњег Бемуса.

Анђела Георгију, која је синоћ први пут наступила у Србији, један је од водећих сопрана данашњице. Дебитовала је на међународној сцени 1992. у Краљевској опери Ковент гарден.

Каријера ове уметнице везана је за Метрополитен оперу, Бечку државну оперу и миланску Скалу. Критичари је често пореде с некадашњом оперском дивом Маријом Калас.

Чарлс Кастроново ужива репутацију једног од најбољих лирских тенора своје генерације. И он редовно наступа на сценама највећих оперских кућа и престижним фестивалима. Уметнички пут започео је као члан Опере Лос Анђелеса. На позив Метрополитен опере, придружио се њиховом програму за развој младих уметника и у јесен 1999. дебитовао је на сцени ове куће као Бепе у премијерном извођењу опере „Пајаци”. Наступао је у операма „Дон Ђовани”, „Тако чине све” и „Чаробна фрула”, „Лучија од Ламермура”, „Љубавни напитак”, „Травијата”. Последњих година има главне улоге у операма „Фауст”, „Ромео и Јулија”, „Риголето”…


Коментари3
1fb02
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

ima danas kritika
Branka Radović se smilovala da napiše kritiku, jednu u pola godine, a nije ni morala, jer je potpuno bezlična.
odgovor jedinom komentaru
Pa kada bi Politika otvorila svoje stranice za klasičnu muziku, možda bi i bilo kritike, ali muzička kritika, za razliku od ostalih, skoro nikad ne dodje na sajt, tako da...žalite se redakciji kulture koja ne voli umetničku muziku.
Срба
Безвезе. Дајте критички осврт на ово дешавање, на певаче, програм, оркестар, дириговање- а, не копирајте опште информације доступне свима на интернету. Што се тиче упоређивања Георгију са Калас- не засмејавајте нас, молим вас.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља