среда, 16.10.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:55

Пуштен трамвајски саобраћај на Мосту на Ади

недеља, 06.10.2019. у 16:31
(Фото Танјуг)

После 15 часова поново је пуштен трамвајски саобраћај на Мосту на Ади, саопштено је из београдског Секретаријата за јавни превоз.

Како преноси Беоинфо, на овом делу трамвајских шина у току јучерашњег дана санирани су мањи кварови.

Трамваји на линијама 11 и 13, како је и планирано почели су данас да саобраћају из правца Бановог брда ка Новом Београду преко Моста на Ади, преноси Танјуг.


Коментари6
aa753
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Dragan
40 km/sat?! I to na deonici na kojoj nema semafora, pesackih prelaza, krivina, nagiba! Za ovo bi neko morao da ide na dugogodisnju robiju.
Miki
Fijasko sa svakom rekonstrukcijom. A rokovi i cene nenormalni. Vesicu sram te bilo.
dipl. agronom
Valjda ce buduci metro ici brze...!!
Pera Kojot
Ne slažem se. Tramvaj u Beogradu ima značajno uže šine od onog u Zarebu ili drugde. Tako je odavno projektovano zbog uskih ulica u centru grada. Tramvaj se zbog toga više trese, i maksimalna brzina je ograničena i na ravnom i na nagibima. Normalno je da na nagibu max. brzina ne prelazi 40 km/h jer je teško zaustaviti toliku masu kad trenje postoji samo na maloj površini šine i metalnog točka. Kad se uzme u obzir i razmak šina, ta brzina je svakako i najveća moguća na većini ulica u Beogradu.
Саша Микић
Баш напротив Београд има шире шине него оне у Загребу. Размак између шина код београдског трамваја је 1м што је стандард у многим градовима у Европи. Слажем се да је тешко зауставити масу од неколико тона, али кочење и кочнице код трамваја су мало сложеније и не зависе баш само о сили трења између точка и шине, мада признајем да се на крају све сведе на кретање непокретног точка по шини. Онда у помоћ пристиже и песак из посебног спремишта. То што се трамвај тресе више је због стања пруге.
Препоручујем 20
milan
Tramvajske sine na mostu su rđavo postavljene i postoji opasnost da tramvaji iskacu iz sina. Ne prihvatljivo i smesno deluje naredba da tramvajđije na novom mostu i jos novijim sinama,bez krivina ne smeju da voze preko 40 kilometara na sat. U skladu sa obnovom Beograda i trga Republike sa garancijom od tri godine..Jasno je da standardi za kvalitet radova u Beogradu govore o krajnje neprofesionalnim i aljkavim radovima koji se debelo naplacuju.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља