субота, 19.10.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 11:50
ТВ БАРОМЕТАР

​Пензионерске караоке

Аутор: Мери Билићпетак, 13.09.2019. у 22:09

Док не почне пуном паром дуго најављивана јесења шема домаћих телевизија, а то ће бити тамо негде пред зиму, док се сви уредници одморе од својих годишњих одмора, они ће се држати опробане формуле: јутарњи програми плус репризе.

Јутарњи програми бележе велику гледаност, а занимљиво је да и РТС и Прва и Пинк уверавају гледаоце да су управо они најгледанији. Што, заправо, публику најмање интересује, јер је то податак занимљив једино маркетиншким агенцијама, које се на основу тих параметара опредељују где ће својим коминтентима препоручити да рекламирају своје производе и услуге.

Телевизије су поново испољиле велику дозу неповерења у своје младе кадрове, пре свега новинаре и репортере који су им добри да се јављају с лица места, али их не пуштају пред камере да воде емисије из студија. Тако је јавни сервис одлучио да у августу репризира „Шареницу” уместо да дозволи неким новим ТВ лицима који нису почетници да се опробају и у овој форми. Али зашто би? Гледаоци опраштају све, чак и то кад репризираш емисије, а на екрану, из професионалности и пристојности, не стоји ознака да је то већ виђено.

Јутарњи програми су постали бастиони живог програма у којима се нижу вести, прогнозе времена, извештаји о саобраћају и разговори у студију на различите теме. Уредници заборављају на чињеницу да је мало гледалаца који имају стрпљења и времена да ове програме прате у континуитету четири или пет сати, колико они трају, већ не испуштајући даљински управљач из руке и шетајући по програмима, траже најчешће извештај о времену. Многи се задржавају на оним фреквенцијама где је тренутна висина температуре ваздуха све време исписана на екрану.

После вести о томе да је Душица Спасић напустила РТС и прешла у „ружичасто јато” Жељка Митровића, било је изненађење када је кратко током августа водила Јутарњи програм, а потом и „Београдску хронику”, што само доказује да јавни сервис, и поред близу 3.000 запослених, муку мучи с ТВ лицима. Да не помињемо то колико упорно запостављају старијег брата – Радио Београд, којег нити промовишу нити представљају његове кадрове, који и даље остају „гласови без физиономије”, то јест „људи који живе у кутији”.

Да креатори, углавном неинтересантних ТВ реклама које је прегазило време у свему а понајвише у естетици, познају наш народ у душу, сведочи реклама чији текст почиње са „драги пензионери” и која нуди куповину на рате. У понуди за „треће доба” помиње се нови модел блутута и караоке парти лајт шоу.

Знају трговачки махери да бабе и деде имају неко срце према унуцима, па ударају у „лирску жицу”. Пензионери имају и чекове и могућност да подижу кеш кредите, па што им не омогућити да праве журке на које неће бити позвани.


Коментари0
12238
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна / Мозаик /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља