уторак, 15.10.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:55
ПОТРОШАЧ ПИТА

Сервисер поправио уређај, а трговац није обавештен

понедељак, 12.08.2019. у 12:09
(Фото Пиксабеј)

Купио сам шпорет који се покварио после неколико месеци од куповине. Пошто је трговина у којој сам га купио пресељена на другу локацију, ја сам се пожалио овлашћеном сервисеру који га је поправио. Међутим, убрзо се поново покварио и ја сам их још једном звао, али нису прихватили поправку. Да ли сам имао право да заменим шпорет после првог квара и да ли сам погрешио што немам доказ о томе да сам контактирао са сервисом, а не трговцем. Све је било преко телефона, а после поправке нисам добио и написмено да је уређај био на сервису. Да ли и на који начин сада могу да докажем да сам имао проблеме с уређајем и шта ако сервисер не буде желео да потврди моју причу.

ОДГОВОР:
Рекламацију је требало да уложите трговцу код кога је уређај купљен, а не сервису, јер Закон о заштити потрошача тако предвиђа. Трговац је у обавези да у року од осам дана одговори на рекламацију у писaној форми, а у року од 30 дана да је реши. Убудуће испоштујте ову процедуру како бисте били заштићени и остварили своја права у случају квара уређаја у гарантном року. У супротном, тешко ћете доказати да је било неких поправки и може се лако догодити да вам трговац не прихвати захтев или вас одбије за евентуалну замену.

Одговара Национална организација потрошача Србије


Коментари0
75cf8
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља