уторак, 20.08.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:55

Нове жалбе на „Панчевац”

Аутор: Дејан Алексићпонедељак, 05.08.2019. у 22:55
​Зрео за реконструкцију (Фото: Д. Јевремовић)

Жалбе на стање у ком је Панчевачки мост поново стижу. Последње се односе на дотрајалу конструкцију и пешачке стазе на „Панчевцу”, али и на зарђале ограде које на појединим деловима моста чак и недостају. Ове критике у вези са дунавским мостом изнели су представници иницијативе „Не давимо Београд”. Они нису ни први, а вероватно ни последњи међу онима који се годинама жале на изглед и стање „Панчевца”.

Највише критика већ дуже стиже од оних који свакодневно користе овај мост, али и од бициклиста.

Претходних година било је одређених најава да ће Панчевачки мост бити детаљно обновљен, али су потом градски оци објаснили да ће се ипак прво радити мост преко Аде Хује па ће тек онда почети обнова „Панчевца” јер он не може да се, како су додали, потпуно обнови ако се у потпуности не затвори за саобраћај, а то је засад немогуће.

Градња новог моста на Ади Хуји неће почети пре 2021, иако је било најаве да ће тај посао кренути раније. Јасно је да ће се, ако се нешто у међувремену не промени, на сређивање првог београдског дунавског моста сачекати још три, четири године.

Тренутна слика на деценијама врло прометном и житељима Београда и Баната важном мосту ипак не улива сигурност да ће он још толико моћи да чека. Са њега су се претходних година одваљивали и падали делови конструкције. Тако је у зиму 2017. пролазнике уплашио део конструкције који се одронио. Али надлежни – предузећа и у граду и у држави – уверавали су да то није ништа алармантно и да се мост сигурно не би користио да је заиста небезбедан.

Пројекат за обнову овог речног колоса урађен је пре више од деценију. У међувремену јесу неки делови „Панчевца” освежавани и сређивани, али не детаљно цео мост, на шта се чека већ пет и по деценија.

У претходних годину и више, надлежни у граду су ипак истакли да ће се, док се чека потпуна обнова Панчевачког моста, радити неопходна реконструкција делова који су важни за функционисање моста. Комуникација града и републике по питању обнове овог моста постоји, али он не припада граду, већ је у надлежности „Путева Србије”, сугерисали су градски оци.


Коментари7
9fd0a
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

dragan
Pančevac pokazuje svu nemoć i štetočinstvo Srbije, svejedno koja vlast ,koja partija ili državno uređenje..Most koji nkko ne može da obnovi 55 godina, most na Adi Huji koji čeka decenijama da ga neko izgradi, i desetine sličnih primera samo u Beogradu!A gde je cela Srbija!
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
Оп, оп, оп... Одосте далеко! То што владају неспособни, који само желе да напуне своје џепове, не значи да Србија треба да нестане!
Препоручујем 9
Dule Astro
Sramota. Pojam "održavanje" je nepoznat našim vlastima. A i kada se nakane da održavaju, onda to traje mesecima (godinama). Primer je trotoar na Brankovom mostu koji je godinama bio zatvoren za pešake, i onda kada su se nakanili da ga srede, to je trajalo i trajalo.
Aleksandar Mihailović
Umesto da su sprovodili agresivnu izbornu kampanju i potrošili na desetine miliona evra, umesto da su plaćali rijalitije primitivizma i belosvetske savetnike koji su rušili Srbiju, kao i njihove izborne kampanje, mogli su da srede ovaj most koji je velika potencijalna opasnost po ljudske živote, ali, to se ne uklapa u "brigu za ljude" i "zlatno doba" onih koji o njemu govore pričajući bajke narodu dok žvaće bajate sendviče.
Видоје
"...уверавали су да то није ништа алармантно и да се мост сигурно не би користио да је заиста небезбедан..." А како би се другачије одвијао саобраћај, кад је то једини мост између шумадијског и банатског дела Београда? Уместо да су, за све ове деценије, изграђена бар још два моста на том потесу, дошли смо дотле да се уздамо у "ваљда неће". Важно је да се перу руке и пребацује надлежност.
sems
Pa ako su uzeli 25 Maj koji je bio u nadleznosti Starog grada zbog navodnih dugova, neka uzmu i most od Puteva i srede ga. Naravno da je ono prvo sarena laza a ovo drugo naucna fantastika.
ZNALAC-DORĆOLAC
Naravno da je šarena laža za 25.Maj,kako napisaste,jer se Opština/"opštinari"/ sama proglasila nadležnom.Istina je da je SC"25.Maj"finansiran sredstvima i parama firmi,preduzeća,banaka,ustanova,građana itd.Izgrađen je za rekordnih 11/jedanaest/meseci,otvorio ga je Tito 22.11.1973.i tačno je da su u tome najviše,u svakom pogledu,učestvovale najviše firme iz Beograda i sa Statog Grada.To što su ga"spremali i čerupali"po oprobanom receptu za"privatizaciju"...,šuškalo se i kome-drugom prilikom!
Препоручујем 2

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља