уторак, 15.10.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 10:30

Градићемо још 400 километара нових аутопутева

четвртак, 04.07.2019. у 09:52
(Фото Танјуг)

Србија ове године започиње градњу 400 километара нових аутопутева, као део новог инвестиционог циклуса који ће бити покренут, најавила је потпредседница владе и министарка грађевине Зорана Михајловић.

„То не би било могуће да немамо уређен буџет и да нисмо политички и финансијски стабилни”, рекла је Михајловић гостујући на РТС-у, саопштило је министарство, преноси Танјуг.

Истакла је да током лета креће изградња Моравског коридора од Појата до Прељине, аутопута ка БиХ од Сремске Раче до Кузмина, али и аутопута и брзе саобраћајнице Рума-Шабац и Шабац-Лозница.

„Моравски коридор је веома важан, јер ће спојити Србију са Србијом, фали нам тај централни део аутопута и он ће спојити не само коридоре 10 и 11, већ ће и повезати крај у којем живи пола милиона грађана и послује 200.000 малих и средњих предузећа”, казала је министарка.

Такође, додаје, у оквиру тог пројекта биће уређена и Морава и њене притоке, јер је то плавно подручје, а урадиће се и телекомуникациони коридор.

Михајловић је додала да је започела изградња деонице Коридора 11 од Прељине до Пожеге, која ће се даље рачвати ка Црној Гори и ка БиХ, док ће наредне године започети изградња деонице аутопута Ниш-Мердаре-Приштина, до Плочника.

„Ова влада не започиње ниједан нови пројекат док не регулише експропријацију и сву неопходну документацију. Нема разлога да грађани брину. Обићи ћемо сва места кроз која ће проћи Моравски коридор, да разговарамо са мештанима и покажемо им куда ће аутопут проћи и шта ће им то донети”, рекла је она.

Михајловић је најавила и одлазак на источни крак Коридора 10, у Сићево.

„Завршили смо јужни крак, кроз Грделицу, и сви грађани који користе ту деоницу најбољи су промотери важности тог пројекта. Остало је да завршимо источни крак, пођеднако важан, где имамо проблема са једним извођачем. Бићу са својим тимом у јулу доле, да дамо подршку и погурамо колико можемо, можда да уведемо и још једног извођача, како би све било готово на јесен”, рекла је министарка.


Коментари25
003a2
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Тошану му нато мудру
Једна ствар постаје очигледна - градња аутопутева у Србији некоме се добро исплати, тачније доноси приличну добробит. Та добробит приказује се као општа и тиме се затвара круг, јер већина грађана Србије мисли да се аутопутеви граде како би њима било боље, лепше, брже, безбедније. Зар није тако?
Александар Живановић
Ја ћу да доведем фабрику лимунаде у Србију.
Ivan N.
Stanje pomenute putne mreze (Smed. Palanka, Topola, Raca, V. Plana, Smederevo) je id velikog znacaja za razvoj ove regije, koja ima i poseban istorijski znacaj kada je u pitanju radjanje nove, moderne srpske drzave - I srpski ustanak. Sa pravom, gradjani ove regije (podunavsko-jasenicki region) ocekuju da drzava ulozi vise u putnu infrastrukturu koja je, iz nekih cudnih razloga, decenijama zapostavljana. Stvaranje moderne, tehnolosku napredne Srbije svakako ukljucuje podrsku Vlade ovom regionu.
Ivan
Planovi Vlade Republike Srbije u vezi sa izgradnjom mreze autoputeva kroz centralnu Sr biju, spajanje koridora 10 i 11, Sabac-Loznica su od velikog znacaja za unapredjenje kvaliteta zivota nasih gradjana i poslovnog ambijenta. Ipak, ne treba zaboraviti i na urgentnu potrebu unapredjenja putne strukture u vaznom regionu-delu Sumadije. U pitanju su putni koridori Mladenovac-Smed. Palanka, Smed. Palanka-Velika Plana, Smed. Palanka-Raca (Kragujevac), Smed. Palanka-Topola i Smed. Palanka-Smederevo.
Petar
Putevi su centralni deo one infrastrukture koja je osnova svekolikog progresa. Ali to ni u kom slučaju ne omogućuje svu krajnje negativnu stihiju u ovoj oblasti našeg razvoja. Navedimo neke: stihija i subjektivizam u odredjivanju pravaca putne mreže, u sprovodjenju procedure izbora izvodjača, utvrdjivanju cene radova, kvalitetu puteva i dr. i dr. Ima li tu moralne odgovornosti, političke pa i krivične ... sigurno da ima.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља