понедељак, 16.09.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:18

Избор корисника: SBB водећи TELCO бренд

уторак, 04.06.2019. у 11:32
(Фото SBB)

Задовољни корисници су предуслов за раст и развој сваке компаније. Да се тиме руководи SBB и своје услуге гради на задовољству и поверењу својих корисника, показује и овогодишње истраживање, спроведено у марту и априлу.

Агенција за истраживање тржишта, Ipsos Strategic Marketing*, потврдила је да је SBB лидер када је у питању задовољство ТВ каналима и садржајем, брзином и стабилношћу интернет сервиса, као и да корисници других оператора SBB виде као компанију која предњачи у квалитету ТВ и интернет сервиса. Нарочита предност која се истиче је и стабилност, квалитет у испоруци сервиса и статус компаније од поверења.

Истраживање је рађено на репрезентативном и поузданом узорку од 1223 испитаника широм Србије, методама разговора лицем у лице и онлајн интервјуима. У поређењу са осталим операторима, SBB као водећи бренд се издваја и по квалитету и јединствености додатних ТВ услуга, као што су Видео клуб, враћање програма уназад, гледање телевизије на различитим мобилним уређајима, бесплатној Wi-Fi услузи са кориснике – Unifi, која је доступна широм земље и региона, као и ТВ платформи EON чији број корисника расте из дан у дан. Додатно, резултати показују да је SBB професионална и поуздана компанија, која се издваја експертизом у области телекомуникација.

SBB у својој понуди има наjтраженије ТВ канале и укупно више од 190 канала, највећи број канала у HD резолуцији и напредне функције које од почетка пословања први уводи на тржиште и константно унапређује. Компанија је позната по најбржем интернету који такође базира на својој GIGA мрежи будућности. У наредних пет година уложиће више од 300 милиона евра у даљи развој инфраструктуре у Србији, EON платформу као и нове напредне сервисе.Извори:

* Brand Health Tracker истраживање, Ipsos Strategic Marketing, април 2019.


Почетна / Специјални додаци /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља